Zarządzanie ceną projektu – zmiany

0

Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu zmiany dotyczącej zarządzania ceną całkowitą w projekcie tłumaczeniowym.

Od teraz każda modyfikacja w projekcie wpływająca na jego cenę – np. dodanie/usunięcie zadania lub edycja zniżek – powoduje aktualizację ceny dla klienta (widocznej na wycenie) – jest ona sumą cen dla klienta z poszczególnych zadań. Dzieje się tak aż do momentu, w którym zmienią Państwo stan projektu z „wycena” na „zlecenie”.

Po wysłaniu wyceny do klienta, kiedy projekt znajduje się w stanie „zlecenie”, zmiany ceny nie mają wpływu na cenę projektu, która została ustalona z klientem i co do zasady nie powinna być już na tym etapie zmieniana.

Mantreo poinformuje również o niezgodności ceny z wyceny z tą wyliczoną według cennika. Mogą Państwo na podstawie tej sugestii zaktualizować cenę dla klienta lub pozostać przy pierwotnej wycenie.

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami w naszym programie do zarządzania projektami w biurze tłumaczeń!

Skomentuj

  • (nie będzie opublikowany)
  • (Strona www)